InsERT Biuro nexo

producent: Insert najnowsza wersja: produkt: Biuronexo, Insert z oficjalnej dystrybucji Licencja, kod aktywacyjny dla produktu firmy Insert Oprogramowanie , Programy komputerowe , Programy finansowe, podatkowe i księgowe

489.00

Wysyłka jeden dzień roboczy
Towar dostępny! Zamów teraz!


Szybkie zakupy bez zakładania konta, wypełniasz formularz zamówienia,
opłacasz, a my wysyłamy kod i fakturę.



U nas otrzymasz także instrukcję aktywacji,
link do pobrania programu oraz
dane do kontaktu z pomocą techniczną.



oficjalny sklep Insert

Licencja z oficjalnej dystrybucji, objęta
pomocą techniczną producenta.

Kod nie jest aktywowany, nie jest też
przypisany do konta i adresu email.

Kup InsERT Biuro nexo



ocena ceneo mojosoft


Ocena 4.8/5(głosów: 5)


Kup InsERT Biuro nexo
  • Licencja wieczysta , abonament na 3 miesiące
  • 1 stanowisko
  • wersja elektroniczna (dane do rejestracji oraz fakturę wysyłamy na email)
 
Biuro nexo to program stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy systemów z linii InsERT nexo. Wspiera biura rachunkowe w trzech głównych obszarach pracy:

  • wspomaga typowe czynności wykonywane w każdym biurze, jak np. rozliczanie klientów czy śledzenie stanu zaawansowania prac w comiesięcznej obsłudze klientów;
  • automatyzuje pracę na wielu podmiotach systemu InsERT nexo;
  • ułatwia komunikację z klientami biura poprzez dedykowany portal.
Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na tej samej bazie z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe. Dzięki takiej architekturze zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowych, takich jak: pola własne, flagi, InsMAIL, zestawienia, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów i wiele innych.

Najważniejsze możliwości Biura nexo:
  • e-Sprawozdawczość JPK_VAT - operacja e-Sprawozdawczość JPK_VAT, która wchodzi w skład operacji zbiorczych, pozwala generować i wysyłać do Ministerstwo Finansów podpisany plik kontrolny z ewidencją VAT z danego miesiąca. Możliwe jest generowanie plików na podstawie ewidencji VAT, a także scalenie zaimportowanych plików wewnętrznych. System pozwala też na eksport plików XML, wysyłkę, odbiór UPO, korektę. Ustalając parametry tych operacji należy podać ścieżkę eksportu pliku XML, wybrać bramkę produkcyjną lub testową i wskazać certyfikat. Można również wybrać działanie cykliczne dla danego miesiąca.
  • Klienci, cenniki - kartoteka klientów Biura nexo została zintegrowana z kartoteką klientów InsERT nexo. Klientom można przypisywać rozbudowane cenniki, na podstawie których system dokonuje wyceny pracy biura rachunkowego. Rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami wspierają odpowiednie raporty, a w przypadku posiadania programu Subiekt nexo także automatyczna funkcja generowania faktur dla klientów.
  • Rejestr usług księgowych - pozwala odnotowywać zdarzenia, które dzieją się poza systemem InsERT nexo, a które biuro chce ująć w rozliczeniu za obsługę. Jako przykład można podać konsultacje prawne, załatwianie spraw w urzędach w imieniu klienta i wiele innych.
  • Warunki umowy - elastyczny mechanizm pozwalający zanotować najważniejsze ustalenia poczynione pomiędzy biurem rachunkowym a klientem, tak aby zawsze były „pod ręką .
  • Działania cykliczne - struktury złożone z różnych typów danych tak/nie, liczba całkowita, liczba rzeczywista, tekst, data, słownik, flaga , których zadaniem jest ułatwienie śledzenia zadań wykonywanych cyklicznie dla każdego klienta, takich jak: wprowadzanie dokumentów, sporządzanie deklaracji i sprawozdań finansowych, rozliczanie pojazdów, naliczanie wynagrodzeń, wysyłanie dokumentów, przekazywanie informacji i wiele innych.
  • Wzorce klientów biura - wzorce baz danych mogą być wykorzystywane przy tworzeniu nowych klientów. Można w nich zdefiniować obiekty sprofilowane pod klientów z określonej branży, np.: schematy importu, pieczęcie księgowe. Dzięki nim możliwe jest szybkie tworzenie skonfigurowanych podmiotów dla nowych klientów.
  • Operacje zbiorcze - mechanizm pozwalający szybko wykonywać operacje na wielu podmiotach systemu InsERT nexo. Dzięki niemu można sprawnie wykonać typowe czynności księgowe, jak naliczanie i wysyłka deklaracji, drukowanie ksiąg czy ewidencji VAT lub zakładanie nowych okresów obrachunkowych. Automatyzuje on też wiele operacji administracyjnych, jak np. zarządzanie personelem, archiwizacja, dearchiwizacja czy konwersja podmiotów do nowych wersji.Program może współpracować z bazami danych podmiotów w dwóch trybach. Tryb restrykcyjny wymaga zgodności kont i haseł pomiędzy bazą Biura nexo a bazą podmiotu. Tryb bez kontroli jest przeznaczony dla klientów, którzy chcą łatwo wykonywać operacje bez większej dbałości o kwestie bezpieczeństwa.
  • Portal biura - najwygodniejszy i najszybszy sposób dostarczania niezbędnych informacji klientom biura rachunkowego. Księgowy może w portalu opublikować najważniejsze informacje finansowo-księgowe dla swego klienta, takie jak:- informacje o kwotach podatków i składkach ZUS do zapłacenia wraz z parametrami przelewów;- szczegółowe informacje o podatku dochodowym i podatku VAT;- informacje o wynagrodzeniach pracowników;- podsumowania miesięczne poszczególnych typów podatków wraz z rozrachunkami i wynagrodzeniami;- szczegółowe raporty.

Po zarejestrowaniu programu użytkownik objęty jest 3 miesięczną opieką posprzedażną w formie abonamentu na aktualizacje i funkcje dodatkowe oraz wsparcie teleKonsultanta.

Po tym okresie usługi abonamentu i telekonsultanta można przedłużyć na kolejne 12 miesięcy.

Wersja językowa: POLSKI

System: Windows 10 i 11

InsERT Biuro nexo

InsERT Biuro nexo to program stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych.

U nas otrzymujesz instrukcję aktywacji oraz link do pobrania programu wraz z informacją o pomocy technicznej.

Warianty.

InsERT Biuro nexo


InsERT Biuro nexo
489.00
  • Licencja wieczysta , abonament na 3 miesiące
  • 1 stanowisko
  • wersja elektroniczna (dane do rejestracji oraz fakturę wysyłamy na email)

 

Polecane produkty



Piriform CCleaner Professional

  • 12 miesięczna licencja na 1 stanowisko
  • klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
54.00 zł
Microsoft Office 365 Personal

  • 12 miesięczna licencja na 1 stanowisko
  • klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
209.00 zł
Microsoft Office 365 Family

  • 12 miesięczna licencja dla 6 użytkowników
  • klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
289.00 zł
Ashampoo PDF Pro 3 - edytor PDF

  • 12 miesięczna licencja na 1 stanowisko
  • klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
79.00 zł
NordVPN Premium 6 stanowisk

  • 24 miesięczna licencja na 6 stanowisk
  • klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
369.00 zł
Oficjalny sklep mojosoft, autoryzowany partner producentów programów antywirusowych NordVPN, Eset, Norton, McAfee, AVG, G DATA, AVAST, Panda i F-Secure